środa, 23 stycznia 2013

12. Koniec tajemnicy !!!

                                                     ~~ Oczami Holly ~~

   Spanikowałam. Zabrakło mi słów. Jak mogłam to powiedzieć?! I do tego ta specjalna aktywność Jade. Osz kurde! Co ja mam teraz zrobić? Wszyscy spoglądają na mnie ze zdziwionymi minami. Ratunku! Muszę coś szybko wymyślić!
- To wszystko przez Jade! - Powiedziałam uśmiechając się. - Ostatnio, gdy nocowała u mnie, gadała przez sen. Mówiła coś w stylu: "Ohh.. i te zacne, podwójne sutki Harry'ego!". - Dodałam, wybuchając śmiechem.
- Haha! Czyżbyś Jade podkochiwała się w Harry'm? - Zapytał Niall podnosząc brew do góry. Harry popatrzył się w moją stronę nie wiedząc o co chodzi.
- Ja?! Skądże! Jestem zakochana w kimś innym! - Odpowiedziała dumnie.
- W kim?! - Zapytaliśmy się równo z Louis'em. Nie wiedziałam, że ona jest zakochana.
- Aaa nie ważne! - Odpowiedziała. - Sądząc po jej zachowaniu jest to ktoś, kto siedzi przy stole. Uwierzcie mi znam się na tym! - Pomyślałam.
- No, dobra ja muszę iść. Umówiłem się z Perrie! - Oznajmił Zayn odchodząc od stołu.
- Właściwie to ja też idę. - Dodał Liam.
- Ok, to ja może pozmywam naczynia. - Zaproponowałam.
- Pomogę Ci! - Odpowiedział Louis. Zdziwiona propozycją chłopka udałam się z nim do kuchni.
- To co? Ja zmywam Ty wycierasz? - Zapytał na co ja tylko pokiwałam głową.
- Chyba pierwszy raz odezwałeś się do mnie. - Oznajmiłam, przerywając krępującą ciszę.
- Nie było okazji, żeby porozmawiać.
- No, w sumie to racja! Powiedz mi, czy kiedykolwiek Niall wspominał wam, czemu zerwał ze mną? - Zapytałam się.
- Nie. My nawet nie wiedzieliśmy, że miał dziewczynę. Jesteś ciekawa, co?
- Nie wiem, czy to można nazwać ciekawością. Po prostu boli mnie to, że on nawet nie chcę ze mną porozmawiać. - Czułam jak łzy napływają mi do oczy. Za każdym razem, gdy o nim myślę mam ochotę  położyć w łóżku, leżeć w nim cały dzień i po prostu płakać. Chyba każdy na moim miejscu czuł by się podobnie.
- Ej.. spokojnie. - Powiedział chłopak, przestając zmywać naczynia.
- Jak mam być spokojna?! Mój kochany Niall... - Nagle głoś mi zadrżał od płaczu. - Czemu on nawet nie chce ze mną porozmawiać? Louis ja go kocham! I nigdy nie przestanę! - Chłopak niepewnie objął mnie, mówiąc...
- Może sama odważ się do niego podejść i zagadać? Uwierz mi.. jeśli Ci zależy to spróbuj. Wiem co mówię.
- Dziękuję. Tylko, że ja... nie wiem jak mam z nim rozmawiać! Nie wiem kim on jest! To nie jest ten sam Niall. To nie jest mój dawny Niall.
- Słuchaj! Ja skończę zmywać, a Ty idź spokojnie z nim porozmawiaj. Dobrze?
- Nie wiem, czy to jest dobry pomysł...
- Idź! - Przerwał mi.
- Ok, ale jeśli wyjdę stąd z płaczem to będzie Twoja wina! - Powiedziałam grożąc mu palcem.

                                                            ~~ Oczami Jade ~~
 
   Czekałam na Holly. Nie mogę już tego ukrywać! To mnie niszczy od środka. Tyle lat dusiłam to w sobie. Nadszedł odpowiedni czas, żeby przyznać się. Jestem jej przyjaciółką powinnam już dawno o tym jej powiedzieć. W końcu to przeze mnie jest nieszczęśliwa. Nie wiem, jak ona na to zareaguje.
- Holly! - Zawołałam przyjaciółkę. Dziewczyna akurat przechodziła korytarzem. Miałam szczęście. Przynajmniej była sama.
- Tak Jade? Coś się stało? - Zapytała, podchodząc do mnie. Jak zawsze uśmiechnięta. Aż serce mnie boli, że zaraz ten najpiękniejszy uśmiech zejdzie z jej gładkiej twarzyczki.
- Muszę Ci coś powiedzieć. - Niepewnie zaczęłam. Boję się...
- Możesz zaczekać chwilkę? Proszę. Muszę porozmawiać z Niall'em.
- Właśnie dlatego muszę koniecznie z Tobą pogadać. - Chcę, żeby to ode mnie się dowiedziała. To ja znam całą prawdę.
- Okey? Brzmi ciekawie! - Powiedziała stojąc obok mnie.
- No, bo to wszystko przeze mnie...
- Słucham? Co masz na myśli? - Zapytała ze zdziwieniem.
- Zawsze zazdrościłam Wam tej bliskości i miłości. Tych pocałunków, randek i tego wyjazdu na wakacje do Dartmount. Za wszelką cenę chciałam poczuć się tak jak Ty. Uważałam Cię za księżniczkę. Miałaś wszystko. Zazdrościłam Ci. Między Tobą a Niall'em zawsze panowała chemia. Ja byłam tylko osobą towarzyszącą. Nigdy nie miałam odwagi powiedzieć Ci, że zakochałam się w nim. To nie miało najmniejszego sensu. On tylko Ciebie kocha.
- OMG! Jade...
- Daj mi skończyć! Tego samego dnia, co pojechałaś do tego miasta. Udałam się do Twojej mamy. Powiedziałam jej, że widziałam Niall'a całującego się z jakąś laską. Skłamałam. Nie wiem co mnie skłoniło do tego kłamstwa. Twoja mama się wkurzyła. Sama wiesz jaka ona jest. Potem okazało się, że zadzwoniła do Nialla. Chłopak przyszedł do niej. A później to ahh... niech Niall Ci sam opowie... Holly, wszystko ok? Proszę odpowiedz coś!
- Nie! Chcę to usłyszeć od Ciebie! - Jej duże brązowe oczy, zostały wypełnione gorzkimi łzami. Z wielkim bólem i jednocześnie zaskoczeniem obserwowała każdy mój ruch. Czuję, że w jej głowię nasuwają się głupie pomysły! Na przykład odebranie sobie życia. Ona jest bardzo wrażliwym człowiekiem. Zabiję się, gdy ona coś sobie zrobi.
- Twoja matka nawrzeszczała na niego. Podobno uderzyła go w twarz. Powiedziała mu, że jest nikim, że nigdy nie zapewni Tobie normalnych warunków do życia, dzięki graniu na głupiej gitarce. Zabroniła mu dzwonić do Ciebie. Kazała mu zerwać z Tobą przez telefon, żebyś się wkurzyła i nigdy do niego nie odezwała. Najgorsze jest to, że on nie wie, że za tym wszystkim stoję właśnie ja. Holly, wiem, że mnie znienawidziłaś! Rozumiem to, ale proszę Cię nie załamuj się. Nie rób głupstw, których możesz żałować. Przede wszystkim wróć do Niall'a. Jesteście sobie przeznaczeni. Tak mi głupio! Przepraszam! - Podbiegłam do Holly. Przytuliłam ją mocno. Dziewczyna wyglądała jakby była sparaliżowana. Modliłam się, żeby mi wybaczyła.
- Nie dotykaj mnie! Odejdź! Nienawidzę Cię! Jak mogłaś przez ten cały czas przyjaźnić się ze mną?! Myślałam, że jesteśmy nierozłączne! Kochałam Cię jak siostrę! Byłaś najważniejszą osobą w moim pieprzonym życiu! Zdradziłaś mnie! Boże! Przez Ciebie straciłam swoją pierwszą, prawdziwą miłość! Czy Ty wiesz co zrobiłaś?! Zastanowiłaś się co teraz ze mną będzie? Mam teraz tak normalnie wrócić do domu, do mamy?! Zniszczyłaś całe moje życie! Nie chcę Cię nigdy więcej widzieć! - Stałam bezradnie. Holly wybiegła z pomieszczenia. Prawdopodobnie poszła do Harry'ego. Wiem o nich. Wszystko jest zapisane w jej pamiętniku. Żałuję, że go przeczytałam.
- Jade, wszystko ok? - Zapytał Niall, przechodząc obok mnie.

                                         
                                                ~~ Oczami Harry'ego ~~

- Holly! Co się stało? Widziałem Cię jak wybiegasz z domu. Rozmawiałaś z Niall'em? - Zapytałem. Dziewczyna milcząc, siedziała na werandzie.
- Nie mam dla kogo żyć. Mam dość tajemnic tego miasta. Chcę zacząć wszystko od nowa.
- Opowiesz mi co Cię się stało?
- Jade zakochała się w Niall'u. Chcąc mieć to, co ja miałam zraniła wszystkie bliskie mojemu sercu osoby. Harry ja... nie mam gdzie się podziać. Moja matka również przyczyniła się do naszej kłótni z Niall'em. Nie wiem co mam robić.
 - Jeśli chcesz to możesz u mnie zamieszkać. Mam sporą posiadłość. Starczy miejsca dla nas dwoje. - Zaproponowałem.
- Co sobie wszyscy pomyślą? Nawet tutaj nie chodzi o chłopaków, ale o media. Przecież na pewno mnie zauważą jak będę gdzieś wychodzić.  Nie chcę, żeby wszyscy mówili, że mieszkam z Tobą dla popularności czy też pieniędzy.
- Zaufaj mi.. wszystko będzie dobrze. - Złapałem dziewczynę za rękę. Nie powiedziała mi o wszystkim, ale mimo to czuję, że to dla niej koszmar. Najpierw Meredith, porwanie, a teraz ta sytuacja z jej przyjaciółką...
- Dziękuję. To kiedy mogę się wprowadzić? Jestem już spakowana, więc.. - Zapytała, lekko uśmiechając się.
- Pójdę zamówić bilety. Radzę Ci porozmawiać z Niall'em. To dla wszystkim wyjdzie na dobre.


                                                   ~~ Oczami Niall'a ~~

- Możemy porozmawiać? - Zapytała mnie Holly. Natychmiast wstałem i podszedłem do niej.
- Tak. Oczywiście! - Odpowiedziałem.
- Czemu nie powiedziałeś mi o mojej matce? O tym, że uderzyła Cię i nagadała tyle bzdur?! Czy to było warte naszej przyjaźni? Nie mogłeś po prostu zadzwonić? To takie trudne było?
- Holly! Głupio się poczułem, gdy Twoja mama tak mnie potraktowała. Miała racje. Wtedy nie wiedziałem, że zostanę sławny. Żałuję tego. Bardzo żałuję. Nawet nie wiesz ile bym dał, żeby wymazać ten dzień i sprawić, aby wszystko było tak jak dawniej. Holly.. kocham Cię.
- Ja Ciebie też, ale.... Niall to nie ma sensu. Zmieniliśmy się. Zostaliśmy oszukani. Nigdy nie będzie tak, jak kilka lat temu. Nie mogę znieść tego, że przez tyle lat mieszkałam z ludźmi, którzy mnie oszukiwali.
- Twoja mama, źle się zachowała, ale postaraj się ją zrozumieć.
- Ja nie miałam na myśli tylko mojej mamy. To Jade nabuntowała ją przeciwko nam. Boże jaka ja byłam głupia! -
- Spokojnie.. kochanie! Przeczuwałem, że ona coś kombinuje.
- Jak możesz być taki spokojny i wyluzowany? Nasza wspólna przyjaciółka rozwaliła nasz związek! Widocznie Tobie na mnie nie zależy!
- Holly! Zaczekaj! - Zawołałem dziewczynę, która odwróciła się i poszła, Podbiegłem do niej. Objąłem ją w pasie i wbiłem się w jej usta. Tak bardzo mi tego brakowało. Z tęsknoty za tym uczuciem starałem się, żeby ta chwila trwała wieczność.
- Przestań! To za wcześnie. Nie umiem Ci tak szybko wybaczyć, jestem teraz zdezorientowana. Potrzebuję czasu, żeby to wszystko przemyśleć. Ochłonąć trochę. Muszę iść. Za niedługo mam samolot.
- Jak to?! To Ty jednak wyjeżdżasz? Sama?
- Nie. Zatrzymam się u znajomego. Rozmawiałam z nim już o tym, więc będzie dobrze. Zadzwonię jak będę w stanie. Do widzenia.
- Pa!


Heeej! ;D


1. Dziękuję za:

-  9,035 WYŚWIETLEŃ! 

- 20 KOMENTARZY POD OSTATNIM POSTEM

- 33 OBSERWUJĄCYCH! 

2. Jak widzicie znamy powód, czemu Niall zerwał z Holly! Jakie wrażenia? Spodziewaliście się tego? Podoba się?  Mam prośbę... chciałabym, żeby wszyscy co czytają to opowiadanie zostawili po sobie szczery komentarz! Zrobicie to dla mnie? :) KOCHAM WAS I DO NEXTA! Jeśli chcecie więcej info o kolejnym rozdziale to zapraszam na tt ~ @agata_971012 xx                      


32 komentarze:

  1. dbsiudbauiodba Super *.* Mam prośbe możesz mnie już nie informować na tt ( @Skyler_pl ) o nowych rozdziałach? Bo zapisałam sobie twój blog i to już nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow genialne ! Nie spodziewałam się tego po Jade ;o Ciekawe czy Holly będzie chciała z nią porozmawiać i co teraz będzie między Niall'em, Harry'm i Holly, ale to skomplikowane się zrobiło haha
    Czekam na następny rozdział z niecierpliwością ;)
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  3. to się porobiło! kurde oby zdecydowała się szybko z kim chce być czy z Niall'erem czy z Harry'm bo się porobi i już miło nie będzie..dawaj nexta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetne <3. Naprawdę masz talent *_*
    Nie mogę się doczekać następnego. Bardzo mi się podoba twoje opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże! Swietnie to wymyśliłaś! Masz do tego głowę :) Podoba mi się bardzo twój blog, bo ciągle się coś dzieje, coś czego byśmy się w ogóle nie spodziewali :)
    A I CHCĘ BY HOLLY BYŁA Z HAZZĄ NOOOOO <3
    Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny rozdzial a ta sytuacja z Jade grrryy -,- Niall chlopcze wspolczuje ci ! Aa Lou wkoncu wkracza do akcji xD wkoncu sie do niej odezwal. Sukces !! ;D Nie moge doczekac sie nexta !
    Zapraszam do mnie:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się takiego obrotu akcji. Nie mogę się doczekać nn . : ) Dodawaj szybko .

    Zapraszam do mnie --- > http://justletmebeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny swietny rozdział :> awww ja nadal licze na Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. UWIELBIAM!!! Co Ty knujesz, co??? Opowiadanie jest nieziemskie <3 Mam jeden wielki mętlik w głowie... Czekam na następny i zapraszam do siebie na 3 rozdział ;D http://your-life-your-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytałam!! jesteś dumna? z każdym rozdziałem wzbudzasz coraz to większą ciekawość! jak Ty to robisz?! dzisiaj komentarz krótki bo jestem zmęczona i się źle czuje... przepraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! nie spodziewałam się takiego obrotu spraw O.o nie mogę się doczekać kolejnego niesamowitego rozdziału <3 zapraszam do mnie --> http://your-action-speak-louder.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wcześniej pisałam: To ma być przyjaciółka?! Rozwaliła związek z Niall'em, przyczyniała się pośrednio do poznania Meredith. Przepraszam, że tak to przeżywam, ale się wczułam :) Liczę na to, że z Harrym to będzie tylko przyjaźń, a wróci do Niall'a, choć wiem, że to będzie trudne, bo zamieszka z Hazzą. A poza tym to Niall głupio sie pożegnał z Holly. Może jej nigdy nie zobaczyć i powiedział tylko takie: Pa! Podoba mi się to , że wstawiłaś tyle obrazków :) Dzięki nim mogłam lepiej wyobrazić sobie sytuację. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! DosiaS :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny rozdział! chciałabym aby Holly była z Harrym! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nocia GENIALNA. Nie mogę się doczekać następnej. Oby tak dalej... ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale sucz z tej przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się narobiło. Rozdział genialny.
    No i proszę, żeby Holly była z Harry'm.
    Czekam na nn i zapraszam do siebie

    http://1d-give-love-to-work.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeju !! Genialny rozdział !!! Proszę informuj mnie o następnym <3<3
    @IloveJussssssss

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! zaskoczyłaś mnie tym! Nie myślałam ze przez to zerwą! Oh.. Biedny Niall.. Tak mi go szkoda (może dlatego że jest moim ulubieńcem z 1D?) Pisz dalej czekam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow no nieźle, ciekawe kogo wybierze Holly, trudny wybór widzę.. ;) i nadal nie wiemy co się w tym lesie stało, pisz szybko następny błagam bo już się doczekać nie mogę.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. To opowiadanie co raz bardziej mi się podoba. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy rozdział. Już nie mogę się doczekać co będzie dalej. :) xx

    OdpowiedzUsuń
  21. boże jak Jade mogła zrobić to swojej najlepszej przyjaciółce? nie dziwie się że Holly się tak wściekła...przyjaciółka się tak nie zachowuje nawet jeśli się zakochała w tym samym chlopaku. Jestem teraz bardzo ciekawa co będzie pomiędzy Harrym i Holly? Ja im bardzo dopinguje żeby byli razem mimo że też chce by była znów z Niallem. Tak taka ja niezdecydowana. Szczerze? Holly nie powinna ukrywać tego że zna od dawna Harrego, przez to Niall może ją znienawidzić,że go oklamała i wgl. Czekam na następny rozdział i zapraszam do mnie http://loveisthegreatestdream.blogspot.com/ wpadniesz i skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się to podoba . Twój blog i wgl . Chciałaś szczery komentarz , więc pisze . Kocham *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajebiste opowiadania :P Chce więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  24. next pisz szybko plis ♥
    @xxcandyairxx

    OdpowiedzUsuń
  25. tak jak Ci pisałam na tt , cudne opowiadanie *_* Kocham je ... ma w sobie tyle emocji! / a tak przy okazji jak masz czas wejdź i przeczytaj moje wypociny i powiedz co sądzisz :) Dopiero zaczynam. www.selectrightdirection.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1d-stole-my-heart-jula-p.blogspot.com zapraszam do siebie :) (dopiero zaczynam! xx)

    OdpowiedzUsuń
  27. S
    U
    P
    E
    R
    <3
    Jak Jade mogła jej to zrobić ? Nie spodziewałam się, że jej mama będzie miała z tym coś wspólnego i dlaczego Niall jej o tym wcześniej nie powiedział ? Ta rozmowa z Lou niby nic z niej nie wychodzi i taka krótka, a tak jakby bez niej mogło by się to wyjaśnić jeszcze później ;) Ale teraz zostaje jeszcze sprawa do kogo się wyprowadza :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi
    Bardzo mi sie blog. Jest bardzo ciekawy. Pisz dalej dziewczyno bo masz talent. Informuj mnie o nowych rodział na tt @JustinePayne81 jeśli mogłabys follwed
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko ale się porobiło, mam nadzieję że wszystko się ułoży i że Holly będzie z Harry'm.. :D Pisz szybko nastepny, bo piszesz bardzo ciekawie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest mega jak zawsze!!! ;3 Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z rozdziału na rozdział coraz bardziej mnie zaskakujesz. Po Prostu kocham Cię za to ! <3 Idę czytać dalej @forever_crazy_x

    OdpowiedzUsuń
  32. Brak oryginalności to potworna choroba dzisiejszych czasów, no ale trudno musze to napisać! JESTEŚ GEANIAAAAAAAAAAALNAAAAAAAAAAAAAA! ♥ Jeszcze nigdy w życiu nie czytałam tak wspaniałęgo, perfekcyjnego i cudownego ff! Dzięki ci ze jesteś @dianee2805

    OdpowiedzUsuń